OGŁOSZENIE
Zarząd Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
ogłasza nabór na stanowisko
Animator
Miejsce wykonania pracy:
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.,
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24, lok. 6A, 42-202 Częstochowa
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w ramach projektu pn. „Centrum usług rozwojowych w województwie śląskim. Wsparcie na rzecz MSP i ich pracowników”.
- Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w kontaktach z przedsiębiorcami, minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów dla MŚP
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputerowych aplikacji biurowych,
- umiejętność pracy z grupą i prowadzenia spotkań,
- samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji,
- dobry stan zdrowia, odporność na stres,
- czynna umiejętność prowadzenia samochodu oraz dysponowanie własnym pojazdem, z powodu konieczności częstych wyjazdów służbowych.
- Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń od przedsiębiorców zainteresowanych skorzystaniem ze wsparcia w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania (PSF) w postaci dofinansowania do usług rozwojowych doradczych i szkoleniowych, zgodnych z potrzebami przedsiębiorcy,
- aktywne pozyskiwanie uczestników projektu, tj. przedsiębiorców sektora MŚP, poprzez kontakt osobisty oraz z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych,
- przedstawianie informacji o możliwości skorzystania z dofinansowania usług rozwojowych doradczych i szkoleniowych, zgodnych z potrzebami przedsiębiorcy, w trakcie bezpośrednich spotkań w Punkcie Obsługi Przedsiębiorcy (POP), w siedzibie przedsiębiorcy, na dyżurach poza POP oraz za pośrednictwem infolinii uruchomionej w ramach Projektu,
- wsparcie przedsiębiorców w posługiwaniu się Bazą Usług Rozwojowych (BUR), w tym pomoc w wyborze adekwatnych do potrzeb przedsiębiorcy usług rozwojowych,
- pomoc w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych, składanych przez przedsiębiorców,
- przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń przedsiębiorców pod kątem możliwości udzielenia im wsparcia w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania (PSF) oraz ustalanie poziomu dofinansowania i wkładu własnego, wpłacanego przez przedsiębiorcę na tzw. konto przedpłacone,
- przygotowanie dokumentów do podpisania umowy pomiędzy przedsiębiorcą a Operatorem PSF, tj. Agencją Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.,
- realizowanie Projektu zgodnie z założeniami,
- przechowywanie dokumentów we właściwym porządku.
- bieżące informowanie przełożonych o stanie prowadzonych prac,
- bieżąca współpraca i wymiana informacji z przedsiębiorcami, instytucjami rynku pracy, samorządami oraz organizacjami gospodarczymi działającymi na obszarze realizacji projektu,
- współpraca i zgodne współdziałanie z innymi pracownikami, celem prawidłowej realizacji Projektu,
- podejmowanie wszelkich możliwych działań organizacyjnych mających na celu realizację ww. wymienionych zadań.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dyplomów, certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (mile widziane referencje),
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Termin naboru aplikacji: do 15 maja 2017 r. do godz. 14.00
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. (sekretariat)
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24, lok. 8
42-202 Częstochowa
Prosimy, by CV zawierało następującą formułkę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).