Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie zaprasza na bezpłatne webinarium pt. „Zasady przygotowania wniosku o dofinansowanie dla przedsiębiorców w ramach działania 3.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”.
Webinarium przeznaczone jest dla przedsiębiorców z branży turystycznej oraz gastronomicznej planujących aplikować o dotację w ramach ogłoszonego przez Śląskie Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie konkursu nr RPSL.03.02.00-IP.01-24-028/21. Podczas webinarium przedstawimy zasady biegania się o wsparcie, w tym m.in.: koszty kwalifikowalne, kryteria wyboru projektów, limity i ograniczenia, procedury wyboru i oceny projektów.
Tematyka spotkania:
1. Informacje organizacyjne oraz oferta sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich.
2. Podstawowe informacje o konkursie.
3. Koszty kwalifikowalne.
4. Kryteria wyboru projektów.
5. Pytania i odpowiedzi.
W trakcie trwania webinarium będzie możliwość zadawania pytań w formie komentarzy.
Termin i miejsce spotkania:
Termin spotkania: 15.04.2021 r.
Rejestracja: do 14.04.2021.
Godz. spotkania: 10.00 – 11.30.
Zasady rekrutacji:
Osoby zainteresowane udziałem w webinarium, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o udziale w webinarium decydować będzie kolejność zgłoszeń. Po dokonaniu rejestracji za pomocą formularza zgłoszeniowego zostanie wysłane potwierdzenie udziału w webinarium wraz z technicznymi informacjami na temat sposobu połączenia.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z organizatorem.
Kontakt: Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie, tel.: 34/3605687, 34/3245075; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..