26 września 2014 na Rosa Private Golf Club pod Częstochową odbyła się impreza ABSL Golf CUP 2014 o Puchar Prezydenta Miasta Częstochowy Krzysztofa Matyjaszczyka. Wydarzenie adresowane było do przedstawicieli firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Głównym organizatorem imprezy była Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie, natomiast partnerem merytorycznym ABSL.
Wiodącym punktem programu był turniej Golfowy dla graczy, ale nie zabrakło też atrakcji dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tą interesująca dyscypliną - mieli oni szansę spróbować swoich sił podczas akademii golfa. Pogoda od rana nie rozpieszczała uczestników, na szczęście miłość do osiemnastu dołków okazała się silniejsza niż kapryśna aura i zarówno turniej jak i akademia dostarczyły uczestnikom niezapomnianych emocji, a ukoronowaniem dnia było wręczenie pucharu oraz nagród dla zwycięzców rozgrywek.
Częstochowa została gospodarzem wydarzenia nie bez przyczyny - usługi dla biznesu to obecnie jeden z najsilniej rozwijających się sektorów, a Miasto ma wiele atutów, które mogą zdecydować o zlokalizowaniu biznesu właśnie na tym terenie, trzeba było je tylko zaprezentować. Dlatego podczas Wydarzenia zarezerwowano sporo czasu na merytoryczne dyskusje i promowanie Częstochowy jako świetnej lokalizacji. Przygotowano stoisko promocyjne z ofertą inwestycyjną Miasta, a Prezydent Krzysztof Matyjaszczyk opowiedział o lokalnych korzyściach dla przedsiębiorców i zapewnił, że Częstochowa jest świetnie przygotowania nie tylko do tego, by gościć firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu podczas turnieju golfowego, ale także na stałe, jako kontrahentów i inwestorów.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele tak firm jak: TRW, Capgemini, Hewlett – Packard, Philips, Cooper Standard, Grant Thornton, Loyd, Contact Center One, a także inni członkowie ABSL.
Turniej udało się zorganizować dzięki olbrzymiemu wsparciu partnerów oraz sponsorów – firmom: Mikomax, DL Invest Group, Press Glass, a także Małemu Pasażowi sp. z o.o., którzy ufundowali zarówno nagrody dla uczestników, jak i sfinansowali większość atrakcji. Spory wkład w promocję wydarzenia wniosła także Fundacja Pro Progressio, zarządzająca portalem dedykowanym branży outsourcingowej www.outsourcingportal.pl