W ślad za pierwszym webinarium nt. przygotowania firmy rodzinnej do pandemii koronawirusa, wracamy z kontynuacją i rozwinięciem tego bardzo ważnego aktualnie tematu. Już w najbliższy piątek – 20 marca o godz. 11:00, zapraszamy do udziału webinarium, podczas którego porozmawiamy o tym jak prowadzić działalność gospodarczą w czasie kryzysu i stanu epidemiologicznego.
W ten trudny dla wszystkich czas powinniśmy pamiętać o samoedukacji i wymianie wiedzy. Razem zawsze łatwiej podołać wyzwaniom stojącym przed nami. Właśnie dlatego kolejne #12 webinarium w ramach projektu LCK będzie poświęcone prowadzeniu biznesu w tym kryzysowym okresie. Już w najbliższą środę 18 marca o godz. 11.00-12:30, nasz ekspert – radca prawny i członek zarządu IFR – Dawid Rejmer opowie, jak przygotować firmę rodzinną do pandemii koronawirusa. Podczas webinarium dowiemy się:
Co wolno a czego nie wolno pracownikowi i pracodawcy?
Co zrobić, żeby przygotować swój biznes i swoją rodzinę na kwarantannę właściciela / zarządu?
Jak Państwo i Samorząd może pomóc przedsiębiorcom?
W czwartek 5 marca br. odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Śniadanie z przedsiębiorcami” organizowane przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowskim Parku Przemysłowo-Technologicznym.
Spotkanie otworzył Pan Marcin Kozak, Prezes Zarządu ARR wraz z Panem Andrzejem Babczyńskim, Zastępcą Prezydenta Miasta Częstochowy.
Burmistrz Blachowni Sylwia Szymańska oraz Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Częstochowie zapraszają do skorzystania z Mobilnego Punktu Informacyjnego.
Mobilny Punkt będzie dostępny w Sali Konferencyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Blachowni, Plac Wolności 2, w dniu 27 marca 2020 r. (piątek), w godzinach 10.00-13.00.