WARSZTATY KOMPETENCYJNE „OD UCZNIA DO MISTRZA SPRZEDAŻY"
CEL SZKOLENIA: rozwój kompetencji miękkich w obszarach komunikacja oraz relacyjności.
Grupa docelowa: Dyrektorzy i managerowie sprzedaży, działy handlowe, przedstawiciele handlowi zainteresowani nabyciem eksperckiej wiedzy oraz umiejętności.
Specyfikacja branżowa: -brak-
- Ilość dni szkoleniowych: 2 dni, od 09.00 – 17.30
- Koszt inwestycji: 1.750 zł netto /osobę, certyfikat
- Ilość uczestników: 12-16 osób
- Dodatkowe wyposażenia: materiały licencjonowane, Checklisty do wielokrotnego użytku, prezentacje i treści szkolenia na CD
- Catering (dwie przerwy kawowe i obiad w ciągu dnia szkoleniowego)
Uczestnicy znajdą odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak funkcjonuje komunikacja w sprzedaży? Jak komunikować z klientem?
- Jakie techniki komunikacji rozróżnia się w psychologii sprzedaży?
- Jak stosować techniki oparte na rozpoznaniu osobowości klienta w sprzedaży lub w negocjacjach?
- Jaki jest mój styl zachowań oraz mój preferowany wzorzec komunikacji, czyli jak jestem postrzegany przez klienta lub partnera negocjacji?
- Jakie zasady i narzędzia warto stosować w sprzedaży i jak można podnieść efektywność finalizacji poprzez odpowiednie przygotowanie się do rozmów sprzedażowych?
Program warsztatów zapewnia następujące korzyści dla uczestników:
- Zdobycie realistycznego obrazu własnego stylu działania oraz komunikacji
- Nabycie umiejętność rozpoznania 4 podstawowych tendencji zachowań swoich klientów wg modelu D-I-S oraz K oraz świadomego tasowania argumentacją sprzedażową.
- Zrozumienie prostego systemu opartego na 4 typach zachowań pozwali uniknąć podstawowych błędów w sprzedaży.
- Liczne przykłady, studium przypadku oraz ćwiczenia pozwolą na zrozumienie pragmatyczności prezentowanych treści.
- Umiejętność precyzyjnego doboru Strategii Sprzedaży oraz technik komunikacji, perswazji oraz innych technik wywierania wpływu.
- Umiejętność rozpoznanie osobowości klienta pozwala na szybsze wprowadzenie go w strefę komfortu
Inne zagadnienia dotyczące komunikacji, które uczestnicy poznają oraz przećwiczą:
- Język perswazji- zakres tematyczny: Typ „mała skala” – język korzyści (poziom racjonalny), Typ „duża skala” – język wyobrażeń, Kreowanie wyobrażeń pozytywnych i negatywnych, metafory,
- Ćwiczenia z kalibracji oraz nabycie umiejętności dostosowania mowy ciała oraz pracy nad spójnością przekazu (kongruencja – zgodność komunikatów werbalnych i niewerbalnych, rozpoznawanie i wpływanie na krytyczne punkty decyzyjne, behawioralne markery stanów psychofizjologicznych),
- Ćwiczenie się w metodzie Bumerangu
Gwarancja jakości warsztatów:
Zastosowanie narzędzi persolog® gwarantuje wysoką jakość oraz efektywność szkolenia. Wszystkie metody, narzędzia i ćwiczenia są skonstruowane w sposób przystępny, pragmatyczny i zrozumiały dla każdego. Wysokiej jakości licencjonowane materiały szkoleniowe zapewniają szybkie i skuteczne podniesienie kompetencji miękkie - niezbędne w efektywnej komunikacji oraz sprzedaży.
Dobór trenerów prowadzących to połączenie eksperckiej wiedzy w I dniu szkolenia (Artur Skucha) oraz pragmatycznych i fantastycznych zastosowań oraz efektów motywacyjnych w drugim dniu warsztatów (Roman Brzezina).
Gwarancja satysfakcji
Stosowane narzędzia, techniki oraz treści szkolenia zawierają dużą dozę pozytywnych emocji, humoru oraz różnorodne formy przekazu wiedzy podnoszące efektywność szkolenia: Interaktywne ćwiczenia praktyczne, gry, scenki i odgrywanie ról, ‘Ice-breakers’ & ‘Energizers’ oraz inne. Realizując warsztaty szkoleniowe kierujemy się efektywnością zapamiętywania określoną przez Edgar Dalea’: zapamiętujemy 90% tego, co mówimy i robimy, a tylko 10% tego, co tylko czytamy.
Informacji na temat udziału w szkoleniu udziela:
Kamila Grochowina, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
tel. 34 360 56 87, 34 360 56 88, w. 29 w godz. 8.00 – 15.00.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania poniżej.