Wsparcie dla przedsiębiorców

Inwestycje i inwestorzy

 

Wydarzenia
Edukacja
Szkolenia

wycieczka WarszawaW ramach prowadzonej działalności Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A., która jest organizatorem konferencji, spotkań oraz eventów o różnorodnej tematyce związanej z rozwojem ekonomicznym miasta Częstochowy oraz lokalnej przedsiębiorczości, a także m.in. dotyczącej pozyskiwania funduszy europejskich, obszaru ekonomii społecznej, edukacji i wielu innych.
Wspieramy również organizatorów podobnych działań mających wpływ na rozwój regionu.

wizyta studyjna-learningW ramach działalności edukacyjnej wspieramy szkoły z regionu m.in. przez realizację projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, dzięki którym placówki oświatowe organizują bezpłatne zajęcia dodatkowe, mogą wspierać uczniów wybitnych i tych z problemami edukacyjnymi, otrzymują sprzęt, mogą organizować ciekawe spotkania i wyjazdy edukacyjne.

 

WARSZTATY KOMPETENCYJNE „OD UCZNIA DO MISTRZA SPRZEDAŻY"

 

CEL SZKOLENIA: rozwój  kompetencji miękkich w obszarach komunikacja oraz relacyjności.
Grupa docelowa:  Dyrektorzy i managerowie sprzedaży, działy handlowe, przedstawiciele handlowi zainteresowani nabyciem eksperckiej wiedzy oraz umiejętności.



Specyfikacja branżowa:  -brak-

  • Ilość dni szkoleniowych: 2 dni, od 09.00 – 17.30
  • Koszt inwestycji: 1.750 zł netto /osobę, certyfikat
  • Ilość uczestników: 12-16  osób
  • Dodatkowe wyposażenia: materiały licencjonowane, Checklisty do wielokrotnego użytku, prezentacje i treści szkolenia na CD
  • Catering (dwie przerwy kawowe i obiad w ciągu dnia szkoleniowego)

 

Uczestnicy znajdą odpowiedzi na następujące pytania:

  1. Jak funkcjonuje komunikacja w sprzedaży? Jak komunikować z klientem?
  2. Jakie techniki komunikacji rozróżnia się w psychologii sprzedaży?
  3. Jak stosować techniki oparte na rozpoznaniu osobowości klienta w sprzedaży lub w negocjacjach?
  4. Jaki jest mój styl zachowań oraz mój preferowany wzorzec komunikacji, czyli jak jestem postrzegany przez klienta lub partnera negocjacji?
  5. Jakie zasady i narzędzia warto stosować w sprzedaży i jak można podnieść efektywność finalizacji poprzez odpowiednie przygotowanie się do rozmów sprzedażowych?

 

Program warsztatów zapewnia następujące korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie realistycznego obrazu  własnego stylu działania oraz  komunikacji
  • Nabycie umiejętność rozpoznania 4 podstawowych tendencji zachowań swoich klientów wg modelu D-I-S oraz K oraz  świadomego tasowania argumentacją sprzedażową.
  • Zrozumienie prostego systemu opartego na 4 typach zachowań pozwali uniknąć podstawowych błędów w sprzedaży.
  • Liczne przykłady, studium przypadku oraz ćwiczenia pozwolą na zrozumienie pragmatyczności prezentowanych treści.
  • Umiejętność precyzyjnego doboru Strategii Sprzedaży oraz technik komunikacji, perswazji oraz innych technik wywierania wpływu.
  • Umiejętność rozpoznanie osobowości  klienta pozwala na szybsze wprowadzenie go w strefę komfortu

 

Inne zagadnienia dotyczące komunikacji, które uczestnicy poznają oraz przećwiczą:

  • Język perswazji- zakres tematyczny: Typ „mała skala” – język korzyści (poziom racjonalny), Typ „duża skala” – język wyobrażeń, Kreowanie wyobrażeń pozytywnych i negatywnych, metafory,
  • Ćwiczenia z kalibracji oraz nabycie umiejętności dostosowania mowy ciała oraz pracy nad spójnością przekazu (kongruencja – zgodność komunikatów werbalnych i niewerbalnych, rozpoznawanie i wpływanie na krytyczne punkty decyzyjne, behawioralne markery stanów psychofizjologicznych),
  • Ćwiczenie  się w metodzie Bumerangu

 

Gwarancja jakości warsztatów:
Zastosowanie narzędzi persolog® gwarantuje wysoką jakość oraz  efektywność szkolenia. Wszystkie metody, narzędzia i ćwiczenia są skonstruowane w sposób przystępny, pragmatyczny i zrozumiały dla każdego. Wysokiej jakości licencjonowane materiały szkoleniowe zapewniają szybkie i skuteczne podniesienie kompetencji miękkie - niezbędne w efektywnej komunikacji oraz sprzedaży.
Dobór trenerów prowadzących to połączenie eksperckiej wiedzy w I dniu szkolenia (Artur Skucha) oraz pragmatycznych i fantastycznych  zastosowań oraz efektów motywacyjnych w drugim dniu warsztatów (Roman Brzezina).

 

Gwarancja satysfakcji
Stosowane narzędzia, techniki oraz treści szkolenia zawierają dużą dozę pozytywnych emocji, humoru oraz różnorodne formy przekazu wiedzy podnoszące efektywność szkolenia: Interaktywne ćwiczenia praktyczne, gry, scenki i odgrywanie ról, ‘Ice-breakers’ & ‘Energizers’ oraz inne. Realizując warsztaty szkoleniowe kierujemy się efektywnością zapamiętywania określoną przez Edgar Dalea’: zapamiętujemy 90% tego, co  mówimy i robimy, a tylko  10% tego, co tylko czytamy.

 

Informacji na temat udziału w szkoleniu udziela:
Kamila Grochowina, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
tel. 34 360 56 87, 34 360 56 88, w. 29 w godz. 8.00 – 15.00.

 

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania poniżej.

 

Szczegółowe informacje dot. oferty

Formularz zgłoszeniowy