bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - 284388 - 2012

zakończony, nierozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz dodatkowych zajęć podnoszących kwalifikacje zawodowe na rynku pracy dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 8 w Zespole Szkół Samochodowo-Budowlanych w Częstochowie w ramach realizacji projektu Dobry fach to szansa pracy
Numer ogłoszenia: 284388 - 2012;
data zamieszczenia: 03.08.2012


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688 34 3605688 , faks 34 3605747.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, Główny Akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz dodatkowych zajęć podnoszących kwalifikacje zawodowe na rynku pracy dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 8 w Zespole Szkół Samochodowo-Budowlanych w Częstochowie w ramach realizacji projektu Dobry fach to szansa pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzenie niżej wymienionych dodatkowych zajęć dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 8 Zespole Szkół Samochodowo - Budowlanych w Częstochowie: a)Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych; b)Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe; c)Dodatkowych zajęć podnoszących kwalifikacje zawodowe na rynku pracy. 2.Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia. 3.Zajęcia poniedziałku do soboty w roku szkolnym 2012/2013 do 30 czerwca 2013 r. w grupach w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektora Szkoły. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. 4.Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji. 5.Podane w rozdziale IV SIWZ liczby godzin są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin (zajęć) może ulec zmianie. 6.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 80310000-0 usługi edukacji młodzieży. 7.Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków UE w ramach Projektu Dobry fach to szansa pracy Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. 8.Wartość zamówienia nie przekracza 200000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp,
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie: przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp,
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie: a)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, b)przedłożonego wraz z ofertą wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia na daną część zamówienia uczestniczyć będzie wymagana ilość osób (na część I - 4 osoby, na część II - 2 osoby, na część III - 2 osoby, na część IV - 2 osoby, na część V - 1 osoba, na część VI - 1 osoba), które posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych przedmiotów danej części zamówienia (część I - mgr matematyki lub studia podyplomowe z matematyki, część II - mgr filologii polskiej, część III - mgr filologii germańskiej - j. niemiecki, część IV - 1 osoba mgr inż. mechanik, 1 osoba mgr inż. elektromechanik, część V - studia magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu przedsiębiorczości, część VI - mgr inż. mechanik) w Szkole, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400), - warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie minimum 5 letniego doświadczenia pedagogicznego w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. zespół, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków UE w ramach Projektu Dobry fach to szansa pracy. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego do pobrania - TUTAJ

Ogłoszenia:

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - ARR/19/RP-DF/12/P (10.09.2012 13:08)
  2. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi - 359568 - 2012 (21.09.2012 12:10)
Opublikował: Rafał Żak
Publikacja dnia: 03.08.2012 15:07
Dokument oglądany razy: 307
Podlega Ustawie