bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - 284118 - 2012

zakończony, nierozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz dodatkowych zajęć podnoszących kwalifikacje zawodowe na rynku pracy dla Zespołu Szkół Gastronomicznych im. Marii Skłodowskiej - Curie - Technikum nr 8 w Częstochowie w ramach realizacji projektu Dobry fach to szansa pracy.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 284118 - 2012;
data zamieszczenia: 03.08.2012


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, Główny Akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz dodatkowych zajęć podnoszących kwalifikacje zawodowe na rynku pracy dla Zespołu Szkół Gastronomicznych im. Marii Skłodowskiej - Curie - Technikum nr 8 w Częstochowie w ramach realizacji projektu Dobry fach to szansa pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzenie niżej wymienionych dodatkowych zajęć dla Zespołu Szkół Gastronomicznych im. Marii Skłodowskiej - Curie - Technikum nr 8 w Częstochowie: a)Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych; b)Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe; c)Dodatkowe zajęcia podnoszące kwalifikacje zawodowe na rynku pracy. 2.Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia. 3.Zajęcia poniedziałku do soboty w roku szkolnym 2012/2013 do 30 czerwca 2013 r. w grupach w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektora Szkoły. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. 4.Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji. 5.Podane w rozdziale IV SIWZ liczby godzin są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin (zajęć) może ulec zmianie. 6.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 80310000-0 usługi edukacji młodzieży. 7.Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków UE w ramach Projektu Dobry fach to szansa pracy Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. 8.Wartość zamówienia nie przekracza 200000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie: przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie: a)przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, b)przedłożonego wraz z ofertą wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia na daną część zamówienia uczestniczyć będzie wymagana ilość osób (na część I - 3 osoby, na część II - 4 osoby, na część III - 4 osoby, na część IV - 3 osoby, na część V - 2 osoby, na część VI - 3 osoby), które posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych przedmiotów danej części zamówienia (część I - mgr matematyki, część II - mgr filologii polskiej, część III - mgr filologii angielskiej, część IV - mgr filologii germańskiej (niemieckiej), część V - mgr informatyki lub studia podyplomowe z zakresu informatyki, część VI - studia magisterskie z zakresu technologii żywności i żywienia lub studia podyplomowe z technologii żywności i żywnienia) w Szkole, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400), - warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie minimum 5 letniego doświadczenia pedagogicznego w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V, VI - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. zespół, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków UE w ramach Projektu Dobry fach to szansa pracy Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego do pobrania - TUTAJ

Ogłoszenia:

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - ARR/16/RP-DF/12/P (31.08.2012 14:33)
  2. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi - 341020 - 2012 (11.09.2012 13:34)
Opublikował: Rafał Żak
Publikacja dnia: 03.08.2012 11:32
Dokument oglądany razy: 355
Podlega Ustawie