bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 22.11.2013 11:56, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: edit

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy - 298574 - 2013

zakończony, nierozstrzygnięty

Częstochowa: Świadczenie usług w zakresie fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 stanowiącym własność Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. wraz z obsługą recepcji i świadczeniem prac porządkowych
Numer ogłoszenia: 479134 - 2013;
data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, jedyny akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 stanowiącym własność Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. wraz z obsługą recepcji i świadczeniem prac porządkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna ochrona mienia znajdującego się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 stanowiącym własność Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. wraz z obsługą recepcji oraz świadczeniem prac
porządkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A. Całodobowa usługa ochrony wraz z obsługą recepcji 1) fizyczna ochrona mienia w tym także będącego w posiadaniu najemców, dzierżawców, znajdującego się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 stanowiącego własność Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. świadczona przez 7 dni w tygodniu w godzinach obejmująca również obowiązek powiadamiania odpowiednich służb i straży o szczególnych zagrożeniach. Za szczególne zagrożenia uznaje się: - pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów; - kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym; - terroryzm; - rabunek w obiekcie chronionym; - inne zdarzenie związane z zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia. 2) Okresowe patrolowanie terenu, sprawdzanie zabezpieczeń zewnętrznych budynku minimum 7 razy w okresie od godziny 17.00 do 7.00 3) Zapewnienie całodobowego patrolu interwencyjnego w przypadku wystąpienia zagrożeń wskazanych w lit. A pkt. 1 4) Pracownicy zatrudnieni do ochrony budynku muszą posiadać zaświadczenia z odbytego szkolenia w zakresie obsługi urządzeń i zamontowanych systemów, wystawione przez producenta tych urządzeń, systemów, jego przedstawiciela lub autoryzowaną przez niego firmę. 5) Pracownik odbywający w budynku służbę musi posiadać uprawnienia, o których mowa w lit. A pkt. 4 oraz posiadać licencję wymaganą przez ustawę o ochronie osób i mienia, ponadto pracownik odbywający w budynku służbę w godzinach 7.00 -17.00 obsługujący recepcję musi posiadać minimum średnie wykształcenie oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy polegającej na obsłudze recepcji w obiektach biurowych i/lub obiektach użyteczności publicznej 6) Obiekt przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 jest wyposażony w następujące urządzenia i systemy: - system sterowania oddymianiem wykonany w oparciu o centralę Mercor MCR Omega C2100C, - system telewizji dozorowej CCTV 7) Obsługa recepcji świadczona będzie przez 7 dni w tygodniu przez całą dobę w budynku przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 stanowiącym własność Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia dla świadczenia usługi obsługi recepcji w godzinach 7.00 -17.00 osoby komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej, posiadającej wykształcenie minimum średnie oraz posiadającej minimum dwuletnie doświadczenie w pracy polegającej na obsłudze recepcji w obiektach biurowych i/lub obiektach użyteczności publicznej. Pracowników Wykonawcy świadczących usługę ochrony w godzinach 7.00-17.00 dotyczy również obowiązek powiadamiania odpowiednich służb i straży o szczególnych zagrożeniach wskazanych przez Zamawiającego w Rodziale III pkt. 2 lit. A pkt. 1 SIWZ. Zadania wchodzące w zakres obsługi recepcji to, w szczególności: - obsługa szlabanu oraz domofonu, - prowadzenie księgi wejść, dla osób nie posiadających karty dostępu do budynku - wydawanie kluczy i prowadzenie księgi ewidencyjnej, - udzielanie informacji osobom odwiedzającym/interesentom najemców powierzchni znajdujących się na terenie obiektu, - telefoniczne informowanie najemców o osobach ich
odwiedzających/interesantach, - przyjmowanie i wydawanie korespondencji, - bieżąca kontrola monitoringu i niezwłoczne podejmowanie stosownych działań w przypadku zaobserwowania wszelkich zdarzeń wymagających interwencji tj. m.in. powiadamianie odpowiednich służb i straży pożarnej o szczególnych zagrożeniach, za które uznaje się w szczególności: pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów, kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, terroryzm, rabunek w obiekcie chronionym, inne zdarzenie związane z zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia. B. Świadczenie prac porządkowych Prace porządkowe obejmują: - utrzymanie czystości i estetyki wokół budynku, w szczególności koszenie pielęgnacja trawników (w ramach bieżących potrzeb lub na wniosek Zamawiającego) oraz pielęgnacja zieleni wokół budynku - całodobowe odśnieżanie terenu wokół budynku, dróg, placów manewrowych, parkingów o łącznej powierzchni 3764,16 m2 2.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): CPV 79.71.00.00-4 3.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 200000,00 euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz dołączonej do oferty posiadanej przez wykonawcę ważnej koncesji MSWiA na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami);
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz dołączonego do oferty Załącznika nr 4 - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG. Zamawiający wymaga aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie wykonywali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (licząc od terminu składania ofert) co najmniej 3 usługi ochrony mienia. Dla wymienionych w wykazie usług należy dołączyć dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem składania ofert; b)oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) W miejsce ww. dowodów zamawiający dopuszcza złożenie odpowiednio referencji lub listów referencyjnych.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnianie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp;
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada osoby, które dla wykonywania zadań pracownika ochrony posiadają: Pracownik ochrony: a)zaświadczenia z odbytego szkolenia w zakresie obsługi urządzeń i zamontowanych systemów znajdujących się w budynku przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 wystawione przez producenta tych urządzeń, systemów lub jego przedstawiciela lub autoryzowaną przez niego firmę, b)licencję wymaganą przez ustawę o ochronie osób i mienia, c)nie są karane dodatkowo pracownik ochrony wyznaczony do obsługi recepcji w godzinach od 7.00 do 17.00, posiadać musi: d)minimum średnie wykształcenie, e)minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze recepcji w obiektach biurowych lub budynkach użyteczności publicznej.
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp;
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz dołączonej do ofery polisy, z której wynika że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000,00 zł wraz ze zobowiązaniem wykonawcy do przedłużenia ważności polisy na czas trwania realizacji zamówienia, jeżeli z treści polisy wynikałoby że okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42-202 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego - do pobrania TUTAJ

Ogłoszenia:

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - ARR/30/CP/13/P (12.12.2013 11:30)
  2. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi - 528148 - 2013 (19.12.2013 15:04)
Opublikował: Rafał Żak
Publikacja dnia: 22.11.2013 11:56
Dokument oglądany razy: 518
Podlega Ustawie