bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - 276546 - 2013

zakończony, nierozstrzygnięty

Częstochowa: Usługa kompleksowa polegająca na świadczeniu pomocy prawnej, księgowej, marketingowej w ramach realizacji projektu pn.Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie Północnym Województwa Śląskiego.
Numer ogłoszenia: 276546 - 2013;
data zamieszczenia: 15.07.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.
• Adres strony internetowej zamawiającego: arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna-akcjonariusz 100% Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowa polegająca na świadczeniu pomocy prawnej, księgowej, marketingowej w ramach realizacji projektu pn.Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie Północnym Województwa Śląskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa polegająca na świadczeniu pomocy prawnej, księgowej, marketingowej, niezbędna do realizacji projektu pn Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie Północnym Województwa Śląskiego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy związane z jego realizacją zawiera załącznik nr 1 do części I SIWZ oraz wzór umowy, który stanowi część III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.21.10.00-6, 79.34.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy cz.I- wpis na listę radców prawnych na podstawie art.24 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych lub wpis na listę adwokatów na podstawie art.65 ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze Dotyczy cz.II- certyfikat księgowego wydany przez Ministra Finansów na podstawie § 3 Rozporządzenia z dnia 18 lipca 2002r. w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub wpis na listę doradców podatkowych prowadzoną przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych lub wpis do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty )
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy części 1: warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu zadań szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do części I SIWZ Dotyczy części 2: warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu zadań szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do części I SIWZ Dotyczy części 3: warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca posiada minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu zadań szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do części I SIWZ Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty )
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy części 1: dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: tytuł zawodowy radcy prawnego lub tytuł zawodowy adwokata Dotyczy części 2: dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: certyfikat księgowego lub wpis na listę doradców podatkowych lub wpis do rejestru biegłych rewidentów Dotyczy części 3: dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe z zakresu marketingu Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp oraz na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty )
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza 2)wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: arr.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42- 202 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42- 202 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu pn Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie Północnym Województwa Śląskiego. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług doradztwa z zakresu prawa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań doradcy specjalistycznego ds. prawa należało będzie świadczenie usług z zakresu prawa, w szczególności: Świadczenie pomocy prawnej osobom i podmiotom sektora ekonomii społecznej (PES), niezbędnej w założeniu i funkcjonowaniu tej kategorii podmiotów, porady z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej przez PES, pomoc prawna przy postępowaniu rejestracyjnym (aktualizacja wpisów w KRS), opracowanie lub opiniowanie wniosku o status organizacji pożytku publicznego dla PES Doradztwo, porady prawne związane ze stosowaniem aktów prawnych dotyczących działalności podmiotów sektora ekonomii społecznej Sporządzanie opinii prawnych oraz projektów umów z zakresu działania podmiotów sektora ekonomii społecznej Przygotowywanie ofert przetargowych, zapytań ofertowych, ubieganie się o pozwolenia dla PES Znajomość zagadnień pomocy publicznej. Doradztwo będzie obejmowało również kwestie dotyczące formalnych aspektów zatrudnienia w spółdzielniach socjalnych, zasady tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych oraz konsultacje dotyczące tworzenia dokumentów prawnych dla spółdzielni socjalnych.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług doradztwa z zakresu księgowości.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań doradcy specjalistycznego ds. księgowości należało będzie świadczenie usług z zakresu księgowości dot. Podstawowych aktów prawnych regulujących sposób prowadzenia księgowości w podmiotach ekonomii społecznej Sposobu prowadzenia ksiąg rachunkowych i odpowiedzialności za ich prowadzenie Podstawowych zasad rachunkowości i księgowości w podmiotach ekonomii społecznej, wymogów dotyczących dokumentacji zasad rachunkowości zakładowego planu kont Elementów zasad sporządzania sprawozdania finansowego Dodatkowo doradztwo będzie obejmowało miedzy innymi: Prawidłowe opisywanie dokumentów księgowych Sporządzanie sprawozdań finansowych Przestrzeganie zobowiązań podatkowych Terminy składania dokumentów i deklaracji Wdrożenie polityki rachunkowości Rozliczanie ZUS, US, VAT, w tym przygotowywanie stosownych pism, wniosków i wyjaśnień Inne zagadnienia zgłaszane przez uczestników projektu Doradztwa z zakresu prawa podatkowego obejmujące czynności wynikające z art.2 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 5 lipca 1996r. o doradztwie podatkowym, tj.: udzielanie porad, opinii i wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych i celnych oraz w sprawach egzekucji administracyjnej związanej z tymi obowiązkami; prowadzenie ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz udzielanie pomocy w tym zakresie; sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielanie pomocy w tym zakresie.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług doradztwa z zakresu marketingu.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań doradcy specjalistycznego ds. marketingu należało będzie świadczenie usług doradczych, tj: Pomoc w opracowywaniu strategii marketingowej i reklamowej, usługi e-commerce pozwalające w profesjonalny sposób odnieść sukces w sprzedaży internetowej, projektowanie grafiki wyróżniającej Podmiot ES spośród wielu innych Pomoc w zakresie kształtowania możliwych form przekazu informacji o PES Prowadzenie działań promocyjnych w stosunku do sponsorów i darczyńców.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego - do pobrania TUTAJ

Ogłoszenia:

  1. Odpowiedzi na pytania dot. ARR/24/RP-OWES/13/P (19.07.2013 13:48)
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - ARR/24/RP-OWES/13/P (01.08.2013 15:30)
  3. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi - 333538 - 2013 (19.08.2013 15:25)
Opublikował: Rafał Żak
Publikacja dnia: 15.07.2013 15:43
Dokument oglądany razy: 536
Podlega Ustawie