bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 19.02.2013 13:11, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: edit

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi - ARR/6/ RP-CNC/13/P

zakończony, nierozstrzygnięty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Częstochowa: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu tworzenia i programowania baz danych w ramach projektu Szkolenia szansą na rozwój realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
Numer ogłoszenia: 69524 - 2013;
data zamieszczenia: 19.02.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, Główny Akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu tworzenia i programowania baz danych w ramach projektu Szkolenia szansą na rozwój realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu tworzenia i programowania baz danych w ramach projektu Szkolenia szansą na rozwój realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A.Usługa szkoleniowa 1)Szkolenie z zakresu tworzenia i programowania baz danych będzie miało wymiar 140 godzin dydaktycznych (każda godzina dydaktyczna wynosi 45 minut) i obejmować będzie 2 (dwa) bloki tematyczne, przy czym każdy z uczestników szkoleń
weźmie udział kolejno w obu blokach tematycznych. Szkolenia odbędą się w 2 (dwóch) edycjach. Każda edycja to 1 ( jedno) szkolenie dla grupy liczącej 10 (dziesięć) osób, po 140 godzin dydaktycznych zajęć - całość zamówienia to dwa szkolenia (dwie grupy po 10 osób każda), łącznie 280 godzin dydaktycznych szkoleń. 2) Szkolenia będą podzielone na dwa bloki tematyczne: BLOK nr 1 szkolenie Administrator baz danych Czas szkolenia w bloku dla każdej z grup: 60 godzin dydaktycznych. Cel szkolenia w ramach bloku: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych i teoretycznych niezbędnych do pracy w zawodzie administratora baz danych. Program szkolenia powinien zawierać minimum: zakres znajomości architektury stosowanych platform, techniki indeksacji i składania danych, przegląd konstrukcji języka SQL, automatyzacja zadań administratora, diagnoza problemów wydajności, zarządzanie użytkownikami, uprawnienia, monitoring pracy użytkowników, zapoznanie z elementami automatyzacji zadań administratora serwera. BLOK nr 2 szkolenie Programista baz danych Czas szkolenia w bloku dla każdej z grup: 80 godzin dydaktycznych. Cel szkolenia w ramach bloku: nabycie przez u/u wiedzy i umiejętności praktycznych i teoretycznych niezbędnych do pracy w zawodzie programista baz danych. Program szkolenia powinien zawierać minimum: Program szkolenia obejmuje m.in: zakres podstawowej znajomości systemów bazodanowych, implementacja, nauki relacyjnych BD, nauki języka programowania SQL, tworzenie zapytań opartych na wielu tabelach, zapytanie z wykorzystaniem mechanizmów, procedur składania, pobierania, filtrowania, formatowania danych, modyfikowania danych. 3)Wykonawca zapewni: a)salę z niezbędnym wyposażeniem (m.in. sprawne komputery z odpowiednim oprogramowaniem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia w zakresie tworzenia i programowania baz danych w ilości po jednym komputerze dla każdego uczestnika szkolenia); b) poniesienie kosztów ubezpieczenie sprzętu komputerowego; c) wydruk i oprawę materiałów szkoleniowych (np. bindowanie, skoroszyty) umożliwiające wpięcie materiałów do segregatorów - wszelkie materiały szkoleniowe i dokumenty powstałe w ramach realizacji zamówienia w tym m.in. prezentacje, materiały drukowane, dokumentacja, powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej jak również informację na temat współfinansowania projektu Szkolenia szansą na rozwój ze środków unijnych. W identyczny sposób powinny być oznakowane certyfikaty wydawane uczestnikom szkoleń po ich zakończeniu (o ile warunki techniczne na to pozwalają) d)zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego po zakończeniu każdego z bloków szkoleniowych; e)przygotowanie, wydruk i wydanie certyfikatów ukończenia szkolenia po każdym z bloków szkoleniowych f) Opracowanie i przeprowadzenie ankiety badającej nabycie i/lub podniesienie zdolności tworzenia i programowania baz danych - ankietę należy przeprowadzić w chwili przystąpienia uczestnika do projektu (przed rozpoczęciem szkolenia) oraz po zakończeniu szkolenia. Ankieta powinna umożliwić zbadanie nabytych przez uczestnika szkoleń umiejętności we wszystkich blokach tematycznych. 4)Szczegółowy
harmonogram szkoleń (oddzielnie dla każdej edycji) jest ustalony jednostronnie przez Zamawiającego i stanowi Załącznik nr 2 do części III SIWZ - Wzór umowy, przy czym szkolenia odbywać się będą w systemie weekendowym (sobota - niedziela), średnio co drugi tydzień, średnio po 8 - 10 godzin dydaktycznych następujących po sobie w danym dniu, w godzinach - początek zajęć nie wcześniej niż godzina 8:00, a zakończenie zajęć nie później niż godzina 19.00. Dodatkowo podczas zajęć należy zorganizować 20 (dwudziesto) minutową przerwę obiadową oraz dwie przerwy po 10 (dziesięć) minut każda, w tym jedna przerwa kawowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w harmonogramie załączonym do części III SIWZ - Wzór umowy (Załącznik nr 2). O konieczności dokonania zmian w harmonogramie Zamawiający będzie niezwłoczni informował Wykonawcę 5)Szkolenia będą odbywały się na terenie powiatu częstochowskiego. Szczegółowy opis obowiązków należących do Wykonawcy w przedmiocie usługi szkoleniowej zawiera wzór umowy znajdujący się w Części III do SIWZ - wzór umowy. B.Catering podczas szkoleń z zakresu tworzenia i obsługi baz danych 1) W ramach usługi cateringowej podczas szkoleń dla uczestników projektu opisanych w Rozdziele III pkt. 1 lit. A Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i zapewnienia posiłków dla uczestników szkoleń według poniższej specyfikacji: a) na jeden posiłek dla jednego uczestnika w każdym dniu szkolenia powinny składać się: - posiłek ciepły: obiad z jednego dania (z wyłączeniem zup) i sok owocowy - serwis kawowy: kawa, herbata, kruche ciastka, woda mineralna z cytryną, cytryna do herbaty (owoc naturalny w plastrach lub gotowy sok z cytryny w pojedynczych opakowaniach), cukier, mleko do kawy. b)W każdym dniu szkolenia Wykonawca powinien zapewnić: - podanie obiadu w sposób gwarantujący: odpowiednią temperaturę i jakość posiłku; - sok podawany do posiłku w ilości min. 200 ml na osobę; - ciastka kruche co najmniej 2 rodzaje w ilości łącznie min. 0,10 kg/osobę; - kawę i herbatę w ilości co najmniej po 1+1/osobę ( z możliwością przyrządzenia co najmniej 250 ml każdego napoju na osobę, podawane osobno do samodzielnego zaparzania - kawa rozpuszczana sypka w naczyniu z łyżeczką, herbata w torebkach jednorazowych - wodę mineralną w ilości co najmniej 500 ml na osobę. c) W każdym dniu szkolenia Wykonawca zapewni: - termosy z wrzącą wodą (do kawy i herbaty) lub warniki bądź inne urządzenia pozwalające gotowanie wody na miejscu bądź w inny sposób zapewnić odpowiednią temperaturę do przygotowania napojów gorących. - talerzyki, filiżanki, szklanki do napojów zimnych (minimum po 2 sztuki dla każdego uczestnika zajęć) 2)Posiłki powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów. Szczegółowy opis obowiązków należących do Wykonawcy w przedmiocie cateringu podczas szkoleń zawiera wzór umowy znajdujący się w Części III do SIWZ - wzór umowy. 2.Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): CPV: 80.51.00.00-2 3.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 200000,00 euro. 4.Przedmiotowe zamówienia podlega współfinansowaniu ze
środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ramach projektu Szkolenia szansą na rozwój , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień tj. posiada doświadczenie w świadczeniu usług polegających na wykonywaniu lub wykonaniu co najmniej 2 usług z zakresu świadczenia kompleksowej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń w przedmiocie tworzenia i programowania baz danych i zapewnienia cateringu jego uczestnikom, wykonane lub
wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, oraz wykazu usług stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: wyższe wykształcenie informatyczne oraz - doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu tworzenia i programowania baz danych rozumianego jako 140 (sto czterdzieści) godzin szkoleniowych w tym zakresie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie: przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8 42-202 Częstochowa (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ramach projektu Szkolenia szansą na rozwój , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Bazy danych SIWZ cz.1 do pobrania TUTAJ
Bazy danych SIWZ cz.2 formularz oferty wraz z załącznikami
do pobrania TUTAJ
Bazy danych SIWZ cz.3 wzór umowy
do pobrania TUTAJ
Załącznik nr 2 do umowy harmonogram
do pobrania TUTAJ
Załącznik nr 3 do umowy Regulamin
do pobrania TUTAJ

Ogłoszenia:

  1. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU nr 69524-2013 z dnia 19.02.2013 r. pn. (25.02.2013 14:13)
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - ARR/6/RP-CNC/13/P (19.03.2013 13:14)
  3. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi - 123490 - 2013 (28.03.2013 12:15)
Opublikował: Rafał Żak
Publikacja dnia: 19.02.2013 13:11
Dokument oglądany razy: 249
Podlega Ustawie